Seriöst, mina ögon går verkligen i kors idag. Jag, eller mina ögon, är jättetrötta! Hur skall denna dagen egentligen sluta?

Igårkväll var ingen bra kväll. Hade jobbat från klockan 8 - 18. Varav två timmar var planering. Och det tär verkligen på en gravid kvinnas psyke, det kan jag lova er. Fy! Jag kom hem, lite småsur, och sa inget till R. Bara satte mig i kökssoffan och väntade.. Sen grinade jag, och ginade, grinade, grinade, och grinade lite till. Allt var jobbigt, och ÄR jobbigt, kanske jag skall säga. Det är inte så lätt att vara höggravid, jobba 100% och ha så mycket hängandes runt huvudet innan allt är klart med bebis, jobb och föräldrapenning. Jag orkar faktiskt inte.

Nu skall jag äta upp min frukost och sen göra ordning mig. Klockan 8:00 börjar min föräldrautbildning. Sen blir det jobb igen, till 15:45.

Ha en bra dag!
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej