Imorses när vi vaknade upptäckte vi att strömmen gått. R gick ner och kollade säkringarna och konstaterade att dem var hela - med andra ord var det strömavbrott. Vi hoppade upp strax innan klockan 7 och började elda i kaminen. Elvira fick ingen morgonvälling, men istället vart det bananyoghurt, macka & vatten. Jag fick inget morgon kaffe heller. Hade strömavbrott till och från i tre timmar.

Vid klockan 10:15 mötte vi upp Felicia & Milo för en långpromenad. Vi gick hela 8 km på typ 1,5 timme. Med barnvagnar i lite terräng, på isbanor, motvind, nordanvind OCH med en skrikfest från både Elvira & Milo. Det var en väldigt skön promenad ändå :) och trevlig! R skrattade åt mig när jag kom in.. jag var knallröd av kylan och vinden i ansiktet. "Du ser typ skadad ut, brännskadad!" Meeeeen så var jag inte det.

Drog till Kortedala en stund på eftermiddagen. E åt mellis och vi drack kaffe. Sen åkte vi hem, köpte pizza och åt middag.



E somnade vid klockan 19:15, då hoppade jag in i duschen och stod där länge. Skönt! Nu ligger jag i sängen och tänkte sova tidigt. Skall på möte med chefen imorgon på morgonen. Elvira skall med. Så jag behöver en längre sömn så jag ser piggelin ut. Annars är sminket mun räddare i nöden ♥

Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej