Snön har kommit för att stanna. Det är jag helt säker på. Vore konstigt om det plötsligt slår om till plusgrader när vi i detta nu har -16 ute. Jag tror på en vit jul i år.

På tal om vit jul; vi har varit ute och promenerat varje dag denna vecka. I tisdags lurade vi ut Karin & Haley och Dunia & Inez, i snöstormen, i tre timmar. Oplogat var det överallt, så det gick vi sköta med vara vagnar. Igår var håg och Elvira ut en sväng också. Shoppa mat på Bonum. Vart en tung vagn och dra hem igen :) Och idag traskade vi ner till Shell för att hämta E's nya overall. Solen var framme och det var riktigt mysigt. Imorgon blir det ytterligare en promenad med folk. Kul! :)


Vi åkte till Toys'R'us när R kom hem från jobbet idag. En pulka skulle inhandlas. Helst en grön, men det fanns bara blåa och röda. Köpte den blåa, är inte överdrivet förtjust i rött.. Så nu kan vi dra E i pulka också :)

På lördag skall mina föräldrar vara barnvakter. Jag och R skall till stan och kolla på Galenskaperna & After Shaves "30 års fest". Första gången, och jag undrar hur detta ska gå. Blir det panik kommer jag kubba hem fort som fasen... :) Men det går nog fint.

Tänkte försöka sova nu. Har svårt för att somna just nu. Blä.

Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej