Robert lägger Elvira i detta nu. En ganska trött unge skulle jag tippa på, hon somnar nog fort idag.
 
BB-väskan är packad och redo, även Elviras väska är packad. Båda står i bilen redan och även babyskyddet är insatt i baksätet. Det ända som vi inte är helt klara med är vart vi skall förvara alla Beskins kläder. Men det är mer ett i-landsproblem än något annat. Det löser sig tids nog. Tror jag åtminstone. Ett skötbord har vi inte denna gång heller. Vi kör med skötbädd på bordet/köksbänken/sängen/golvet. Där det finns plats helt enkelt. Inte värre än så. Hade dock gärna haft ett vägghängt skötbord i badrummet - men dem som varit hemma hos oss vet att vårt badrum är minimalt. Så det krävs lite planering och inte heller vilket vägghängt skötbord som helst, det måste finnas plats för förvaring i "skötväggen" också.
 
Vid klockan 15 idag vaknade jag av ren och skär hunger. Grät till mig en tidig pizzamiddag. Det var ganska gott ändå, men inte som jag hade förställt mig. Mätt blev jag dock. Huvudsaken, antar jag. Och själva poängen med att äta mat vid hungerkänsla. Tur jag har en sambo som är snäll ibland och gör som jag vill utan diskussion. Åtminstone var det så i denna situation - han kanske insåg allvaret i min hunger och mina stora blöta tårar? Vad vet jag.
 
Vi hörs!
/ C

Kommentera

Publiceras ej