En vecka senare...

Vaknade vid 9-tiden, buffade till R som också vaknade till. Vi låg och drog oss i sängen i en timme samtidigt som vi kollade på Big Brother avsnittet på datorn. Ingen kommentar angående vissa deltagare.

Drog till Bauhaus därefter för att kolla på tapeter till bebisrummet, men utbudet var inte jättestort, och inget föll mig direkt i smaken heller. Så vi satte oss i bilen och drog till Colorama i Stenkullen istället - där fanns massor! Jag hittade flera olika tapeter, men R var inte så positivt inställd till alla. Men, jag kunde inte släppa en tapet så vi beställde den.

Märke; InTrade Piip 2011 Nr: 303124

Tänk er den tapeten, vita väggar och ekgolv.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Min lillasyster kommer hit om någon timme. Hon skall kolla på Mellon med mig ikväll och sova över. Till middag blir det Tacos - vad annars? :)

Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej