Anna om En stabil klump, massor av kaffe och makaron-strul:
Ska du också låta karl slippa gå fri från bebissysslor? R ska ju sova? WHAT A FUCK!?? Fan man hjälps åt med barn, 24/7! De borde man va jävligt medveten om även fast man jobbar!

Ofta jag skriver upp om jag springer och väcker honom för hjälp med E? Eh, nej. Och ja, jag låter honom sova just nu eftersom att han jobbar natten just nu. Och för att han ska ORKA jobba natten så behöver ju han sova på dagen, logiskt tycker jag. Och skulle det vara så att E plötsligt blir skogstokig och jag inte orkar med henne, och R sover, då går ju jag självklart och väcker honom! Däremot langar jag över henne väldigt mycket när han vaknat - det ända jag gör då är att ge henne mat, typ. Annars har han henne mycket innan han drar på kvällen.

För övrigt tycker jag att det är ganska dålig attityd i din kommentar och tonläget är inte så trevligt.. Du borde kanske tänka på det, innan du öppnar din mun om något du inte vet något om.

2 kommentarer

anna b

06 Jun 2012 20:45

och så heter det ju what the fuck, inte what a fuck...

Carin - mamma till Elvira 120514

06 Jun 2012 21:16

Du har så rätt, Anna B :)

Kommentera

Publiceras ej