Känner mig som en gammal kärring. Sitter i en sliten fotölj med en kudde bakom ryggen, värmedynan likaså. Benen uppe på en stol framför, i förd min onepice och med datorn i knät. Jag har ont i ryggen, det kanske ni kan läsa er fram till mellan raderna. Eller så kan ni inte det - men nu vet ni. Låg först på kökssoffan men kände ganska fort att det inte var så skönt. Får jätteont när jag ligger så, tråkigt nog. Annars är det väldigt skönt att ligga där. R fick dra upp mig och hjälpa mig, med kärringböjd rygg, att stappla mig fram till fotöljen. Suck. Vart skall detta sluta?

Har jobbat idag. Har varit ganska lugnt faktiskt. Ganska skönt ändå. Go mat fick vi också, hamburgare. På rasten efter lunchen, så låg jag och Karin i den nya soffan i P-rummet och softade. Då börjar min bebis sparka och greja så att hela magen rör på sig. Första gången som Karin fick se det på mig :) Brukar inte märka av bebisen så ofta när jag jobbar, kanske beror det på att jag är så fokuserad på annat?

Kattpiss luktar det förresten i hela vårt hus. Jag trodde att det först var R som luktade imorses, men jag hade visst fel. Förstår inte vad som har hänt. Men jag har en teori om att det är någon katt utifrån som kommit in och markerat någontstans, för inte har vi hittat något kattpiss någonstans. Lådan är rensad dessutom, så vi förstår inte alls detta. Suck. Äckligt värre kan jag lova.

Nu skall jag fortsätta spana på bebiskläder :)
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej