Gomorron folket.

Sitter i sängen just nu och har skickat iväg lite mejl via jobbet. Skall strax hoppa upp (läs: sega upp som en kärring med ryggskott) och göra ordning mig för jobbet. Måste dra i mig lite frulle också.

Har ju inte skrivit på några dagar, men har heller inte haft någon större lust eller ork. Däremot kan jag ju meddela att vi nu haft vår första föräldragruppsträff. Det var faktiskt ganska kul, tro det eller ej. R gillar ju inte sådant, men han verkade inte vara helt emot det efteråt heller. Trots att han sa att hans "förväntningar inte har ändrats än".. Skitgubbe. Hur som så är vi fem par i vår grupp, och vi får la se om det känns bra eller inte med personkemin, kan inte riktigt avgöra det på tre minuters speeddejting. Vi var i alla fall yngst, jag och R.

Annars har jag bara jobbat, jobbat och jobbat. Inte så mycket mer än så. Igår när jag kom hem var jag helt slut! Orkade inget annat än att slänga mig i sängen och sova. Både jag och R låg här i någon timme och sov.

Nu blir det uppgång.
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej