Nu har jag varit hemma från jobbet i nästan en timme. Slutade klockan 17 idag. Imorgon har jag fått lägga om mitt pass för min kollega är sjuk. Så istälelt för ett mellanpass (7:30 - 15:45) så har jag ett tidigt (6:00 - 12:45). Det gör inte mig så mycket att jag får ändra pass. Däremot skall jag ha lite mer planering efteråt. Vi skall ha en prao-elev i två veckor, så hon kommer till mig imorgon så skall jag snacka lite med henne. Perfekt.

Har nyss pratat med Lina i telefon och ligger dessutom i sängen. Ryggen värker lite och har gjort sen i eftermiddags. Buh, det liksom knäppte till och sen var det kört, typ. Suck. jaja.

R är på utbildning nu ikväll, så jag har ingen aning om när han hade tänkt att ramla innanför dörren. Det blir la en överraskning. Vågar inte ringa honom heller för att ta reda på hur planen ser ut, ifall jag stör mitt i utbildningen. Då blir han arg på mig :) Även imorgon är han inte hemma som vanligt. För då sa han att han ev. kunde jobba till midnatt! :/ men jag skall ju ändå på arbetsenhetsrådet, så ja. What to do?

Snart är det helg ingen, underbart! Längtar tills jag är mammaledig..
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej