14 Februari 2012 - årets Alla hjärtans dag är här. Vet inte om vi kommer "fira" den direkt. Jag jobbar till klockan 17:30 idag och R talade om att han skulle jobba över till klockan 19? Så vart det med den romantiska dagen.

Igår provtryckte jag och R golvvärmen i alla fall, och slangen var hel. Yes! Ä n t l i g e n kan vi börja lägga golv. Eller ja, R började med det igår. Han skulle klicka i golvet med handkraft. Jag sa till honom att han behövde ju ha någon form av verktyg då man skall "knacka" i dem i "klick-spåren". Han vart måttligt glad över att jag la mig i. Då tänkte jag på Arga Snickaren och samarbete och kunna lyssna på varandra i en renovering.. :)

R mår inte så bra. Han är superförkyld. Sa till honom nu när han åkte till jobbet, att om han mår dåligt så åker han hem på en gång. Det blir ju inte bättre av att man pressar sig in i det sista när man är kass. Men jag vet att han egentligen hade stannat hemma idag, om han inte hade det där jobbet som han är på nu - det skall vara klart i slutet av februari. Så han känner av tidspressen och ja, det är la anledningen till att han inte stannar hemma. Imorgon skall jag nåla fast honom i sängen, tänkte jag.

Gick in i v.29 igår, för dem som är intresserade av att veta det. Tänkte klippa ihop gravidinlägget för denna vecka strax. Sen skall jag käka frulle och dra till jobbet.

Have a nice day in snön.
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej