Jag rymde hemifrån förut. Till Lina & Alvin. Fick lite smått panik av att inte veta riktigt vad jag skulle göra, så jag flydde hemmet. Vi gick på en promenad, satt i solen/blåsten, mata Alvin och sen for vi till Blomsterlandet. Efter det drog jag hemmåt igen. Handlade på Bonum. Skulle inte ha så mycket, men ack vad tungt det vart ändå! Och så började det ösregna. Tur jag hade bilen.

Nu ligger jag i sängen och är helt slut. Har satt igång diskmaskinen, rensat i kylen och jaa, inte så mycket mer än så. Bebis bökar runt och jag skall vila. Antingen tar jag mig ner till soffan och gosar in mig i täcket och gluttar på tv, eller så stannar jag här, i sängen. R kommer snart hem också. Skönt. Jag saknar honom på dagarna. Faktiskt.

Denna vecka har vi följt en matlista som jag gjorde i söndags. Idag står det potatisgratäng, sallad och kyckling på schemat. Så det skall jag ta itu med senare, fast inte nu.

V I L A !

Puss & Kram

1 kommentarer

carolina -bakar bebis i magen & cookies i ugnen - vecka 38!

28 Apr 2012 15:46

Lät som en god fredagsmiddag!

Vill råda dig att vila, men fy faaan vad skönt det är att ha rent hemma sen när man går hemma med bebis ;)

Kommentera

Publiceras ej