11 kilo lättare är jag. Känn på den ni. Men, skall jag berätta en nackdel för er? Alla mina kläder, eller ja, byxor, är förstora! Jag har ett par som jag typ dagligen går i eftersom dem är de ända som passar mig. Och nu börjar de ge med sig, och då speciellt med tanke på att de faktiskt redan var ett äldre par som jag nu kommer i... Och det är så tråkigt!

Missförstå mig rätt nu, gott folk.
Jag gillar ju att jag gått ner i vikt. Men jag gillar inte att mina kläder inte passar längre. Och det känns ganska onödigt att köpa kläder som passar mig nu, som kanske inte passar om en månad. Eller hur? Det är lite av ett dilemma nu när jag är gravid. Och jag vill ju inte köpa en hel garderob med "mamma-kläder" som jag inte kommer att använda efteråt. Så ja. Det är faktiskt lite bökigt, tycker jag.

Annars har dagen varit bra, men lång. Jobbat i barngrupp mellan 6:30 - 12:45, därefter vart det planering till ca. 15:30. Hem, lagade mat, åt, kollade på SvenssonSvensson. klockan 18:30 - 20:20 var jag på Enhetsrådsmöte. Så ja, ni kanske förstår att jag är ganska trött? Därför tänker jag sova strax, så att jag orkar med morgondagens tidiga jobbpass och därefter den obligatoriska tisdagsfikan hemma hos Lina & Alvin :)

Gonatt!
Puss & Kram

1 kommentarer

Mia

29 Nov 2011 11:37

Då tycker jag du ska använda tights, det är ingen dyr investering som du kommer kunna använda ett bra tag In i graviditeten:-) Grattis! :-D

Kommentera

Publiceras ej