Var nere och tittade till min sjukling en stund. Han låg i bastun i en av kartongerna - han brukar ligga där. Men jag tycker inte att jag har så bra koll på honom inne i mörkret, så lyfte över honom till tvättpelaren. Han ligger högst upp och sover nu. Skall skämma bort honom med massa mjukmat senare, han måste ju äta. Verkar dock som om han kanske känner sig lite bättre, han fräser inte lika mycket som tidigare idag. Nu fräser han bara när jag klappar honom på vänster sida av kroppen, där han hade en tuss hängandes. Så då har jag åtminstone lokaliserat smärtan till ena sidan av kroppen. Men man får fortfarande inte lyfta upp honom och klappa för mycket. Då blir han arg.

Inne i bastun har vi kartonger. Den fungerar som ett litet förråd. I en av kartongerna hittade jag gammalt skolmaterial, som var mitt. Älskar att kolla igenom och se hur jag skrev när jag var liten, målade och alla dessa kärlekslistor. Titt som tätt dyker Roberts namn upp. "I Love Robert Andersson" osv. Hur gulligt som helst. Haha. Hade min kamera gjort som jag velat, hade jag tagit kort på det och lagt upp :)

Skall åka och hämta Robert i Storås snart. Eller ja, skall åka om 45 minuter.. Sen skall vi handla lite, och därefter laga middag. Fungerar på Enchiladas, eller så blir det något annat. Men vad?

Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej