Gokväll!
S
itter i sängen nu och bredvid mig ligger det en liten, liten, donna - Sofie. Vi passar henne ikväll/natt/imorgon åt Stefan och Veronica. Skönt för dem med en barnfri kväll :) Och självklart är vi/jag villigga barnvakter. När vi skulle natta Sofie så la vi oss i sängen och det slutade med att både Robert och Sofie somnade.

 

Innan idag var vi hemma hos Veronica och Stefan och firade Sofies 1-årsdag. Hon fick en helt ny garderob skulle man kunna säga. Jag blir lite avis, jag  vill med ha en ny sommargarderob :) Kollade in deras kök som de renoverar också, blir kanonfint när  det blir klart. Jag vill med ha ett nytt kök, men det kommer la snart :)

 

När vi åkte hem svängde vi in till bonum, jag gick in och handlade grillkol och tändvätska medan Robert satt kvar i bilen och passa Sofie - hon sov. Och vet ni vad som hände när jag startade bilen igen? Skall jag berätta? Jo, avgassystemet pajade, IGEN! Fast på ett annat ställe. Ojoj vad glada miner vi hade då. Ingen kunde ana att vi ananrs är så lyckliga. Jävlaskitbil! Vi är med andra ord inne på att byta bil, sälja denna och sedan köpa en ny. Men vad, när och hur är en annan fråga.

 

Nej, vällingen är förberedd inför inatt/imorgonbittie. Så nu skall jag hitta på annat.

Puss och Kram

2 kommentarer

Bella

29 May 2010 23:26

När ska ni skaffa barn? Ni hade blivit kanon bra föräldar säkert :)

Jonas

30 May 2010 07:55

Är ingen skitbil, den är bara gammal. Så det är med gammalt, billigt att köpa och billigt att laga. Om man nu kan laga själv dvs verkstad är inte gratis

Kommentera

Publiceras ej