Jag har kopierat en lista från min väns blogg, Pernilla. Hon hade denna och förklarade vem hon var genom den. Så då tänkte jag att jag med skulle göra den :)

Namn: Carin
Ålder: 22 år
Familj: Robert, plus min mamma, pappa, lillebror, lillasyster och Roberts familj
Status: Sambo och förlovad
Skola/yrke: Göteborgs Universitet - Lärarutbildningen
Längd: 1,69 cm

Musik: Jag lyssnar på allt som faller mig i smaken
Favoritlåt: Ingen aning
Favoritfilm: Ingen aning
Favoritskådis: Ingen aning
Favoritbok: Twilight-serien
Favoritmat:
Min egen lasange och min potatisgratäng
Favoritserie: True Blood
Favoritfärg: Svart
Favoritsport: Ingen aning
Favoritaffär: Vero Moda
Favoritland: Grekland

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Fem stycken tror jag
Vilken svordom använder du mest: Fan
Äger du en iPod: Nix
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Ofta 6:15
Hur många resväskor äger du: Två tror jag
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Haha, nej, verkligen inte
Var köper du dina matvaror ifrån: Mataffären, ofta den lokala.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Både och tror jag. Beror på mitt humör
Har några av dina vänner barn: Ja, Sandra, Pernilla och Linnea
Har någon någonsin kallat dig lat: Ja, det har la hänt
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: Jag tror att det är Metallica som ligger i, efter Robert
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Jag dricker inte mjölk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
När var senast någon stötte på dig: Det vet jag inte
Vad åt du till middag: Idag har jag inte ätit middag än, men igår åt jag Lasange och sallad
Använder du huvtröjor: Självklart ♥
Kan du vissla: Ja, det kan jag
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Nej, orkar inte med sådant
Vem var den sista som ringde dig: Min bror
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält:
Jag älskade Hangover på Liseberg när den fanns, men annars Balder, Topspin och Lisebergsbanan
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Jag tror inte, jag vet att de gör det
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0302
Tittade du på tecknat när du var liten: Eh, dum fråga. Vem gjorde inte det?
Hur många syskon har du: En lillebror och en lillasyster
Är du blyg inför det motsatta könet: Nix
Äger du några band t-shirts: Haha, Nej
När flög du senast: Jadu, när jag var 15 år
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 4 stycken
Läser du för skojs skull: Beror på vad det handlar om
Pratar du några andra språk: Knackig engelska och några ord på spanska
Diskar du din egen disk: Ja, änsålänge. Men snart har vi diskmaskin - när vi flyttat till huset. YES!
Har du gråtit offentligt: Ja, många gånger
Har du en stationär dator eller en laptop: Både och
Försöker du alltid lära dig nya saker: Vet inte, kanske
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: En tatuering hade inte suttit helt fel
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Ja, kanske det
Vad har du med dig in på bion: Ingenting
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Bild tror jag
Gillar du att flyga flygplan: Ja, jag älskar det!
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Omtänksamhet och ärlighet
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Hur kan man bli det?
När sov du senast på golvet: Jag sover inte på golvet, jag äger faktiskt en säng . . .
Vilken är din favoritdrink?: Capten Morgan med cola, Redbull/vodka och cider
Gillar du din boende situation: Nej, det gör jag inte. Längtar tills vi har flyttat
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Beror på
Äter du frukost dagligen: Nej, verkligen inte
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nej, det vill jag inte direkt påstå
Vilken är din favoritfrukt: Clementin och passionsfrukt
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 23, men det är nästan ett år kvar
Tror du på liv på andra planeter: Ja, det gör jag. Annat vore omöjligt
Tror du att Gud är man eller kvinna: Jag tror inte på Gud och skiter därför fullständigt i könet
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Min pappas farmor hette Carin
Gillar du senap: Ja, stark senap, men det får inte bli förmycket
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Hell No!
Sover du på sida, mage eller rygg: På sidan
Tycker du om att krama folk: Ja, om det är människor jag känner och som jag saknat, men absolut inte vem som helst
Skulle du säga att du är trendig: Nej, det skulle jag nog inte.
Äger du en digitalkamera: Ja, en fint rosa :)
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Vet inte, men jag tror på den lurviga
Tycker du att du är attraktiv: Till och från, beror på mitt humör
Vad är du allergisk mot: Grumme tvättsåpa och starka dofter
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Vet inte, för jag äter inte kött
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Vet inte vad mamma och pappa tyckte, men farmor ville att jag skulle heta Paul

Kommentera

Publiceras ej