Anonym om Att gymma eller att inte gymma, det är frågan:

Hade jag haft din kropp hade jag INTE tvekat om att gå till gymmet :)



Ursäkta mig, men vem fan är du till att dömma?

För det första är det väldigt fegt att vara anonym och inte stå för vad du säger och vem du är. För det andra så tycker jag absolut inte att man uttrycker sig så till en annan människa. Och för det tredje, du tror inte att jag själv är medveten om att jag inte har en idealkropp, som du uppenbarligen anser att du har eftersom att du säger sådär. Du tror inte att jag har velat ha den där idealkroppen i alla år, men att motiveringen tryter ibland? Du tror inte att jag har försökt med alla möjliga grejer, men att det inte funkar och är förbannat svårt?

Hur vågar du ens uttala dig om någonting som du inte vet någonting om?

Dumma människa!



Och du, jag var faktiskt och gymmade!






Kommentera

Publiceras ej