E tyckte absolut att vi skulle gå upp klockan 8, men det tyckte inte mamma.. Men, eftersom att jag inte har någon talan när hon blir sur så var det bara till att masa sig upp med bebis i famnen. Vi placerade oss i fotöljen, slog på TV:n & Nyhetsmorgon och slängde fram mjölkmaskinen. Efter minis frulle gjorde jag frulle åt mig själv, kaffe och macka. Glamoröst. Nu har E precis somnat igen - bäddade mysigt i fotöljen med hjälp av kuddar, filtar och sjalar.


Bodyn är ett av plaggen jag köpte på Lindex häromdagen. 30 kronor på REA! Ett riktigt fynd :)

Idag skall vi spendera några timmar i Olofstorp med Lina & Alvin. Det är tanken i alla fall. Skall slå dem en pling här strax. Och ikväll skall jag och R spana på de två sista Alcatraz avsnitten som visades igår.

Förresten, när jag kollade på Nyhetsmorgon så visade de Mitt Kök - kort matlagningsprogram som visas varje dag, med middagstips. Och idag gjorde dem Blomkålsgratäng som såg väldigt smarrigt ut. Det tänker jag göra någon dag :) HÄR! kan ni se klippet på tillagningen och HÄR! kommer ni direkt till receptet.

Have a nice day ♥
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej