Drog till IKEA vid 12-tiden idag. Bara jag och Elvira. Vi skulle bland annat köpa några nya ramar till två bilder som jag ville ha upp på väggen. Tänkte även äta mellis där, mwn fattade inte hur jag skulle kunna köpa kaffe och ratta vagnen samtidigt. Det vart för bökigt - ringde till Sofia och kollade om vi fick komma förbi på mellis, vilket vi fick. Så bär vi var klara på IKEA drog vi till Kortedala för lite fastermys.

Vid 16-tiden var vi hemma igen. Jag packade in de grejer vi köpt, lämnade över Elvira till R och åkte sen till Stenkullen för att plocka upp min lillasyster. Hem igen. Fixade våffelmiddag, pussade gonatt på Elvira och drog sedan med min lillasyster till Partille för att storhandla på Willys. Hemma strax innan klockan 20:30, packade in maten och frös in i frysen. Hängde upp en tvätt och satte på en ny maskin.

Och ja. Nu är jag trött. Det blir kvällsmat och häng framför Netflix. Imorgon skall vi upp till Herrljunga en stund.

Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej