Vet ni vad, imorgon är det måndag igen. Vardag. Det innebär att jag får vara ensam igen, och R drar till jobbet. Jätteroligt. Not! Men men, snart kommer det en annan person jag kan fylla min vardag med. En liten bebis att ta hand om. Sex dagar är det kvar till 6 maj. Fattar ni? Sex dagar kvar tills bebisen är beräknad. Läskigt!

Denna helgen har varit bra. Igår kom mina föräldrar hit på en snabb fika. Vi körde därefter in dem till stan för de skulle till Rondo och kolla på Tomas Ledin. Vi storhandlade mat och jag rensade i skafferi och kyl. Pizza blev till middag. Och vid 23:15 hämtade vi hem mina gamlingar igen. Imorse vaknade jag strax innan 8, gick upp, prata med mamma & pappa, gjorde värsta frullen. Promenerade till kyrkogården och hälsa på farmor och farfar med mamma. Vid 12:30 ramlade Anna in för en fika. Vi satt ute på altanen och drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen kollade jag på när R bytte sina vinterdäck på firmabilen och därefter fixade jag middag. Fick ta en tupplur efter att vi ätit för jag vart så himla yr och trött. Förstår inte vad som hände, men något var det.

Så ja, helgen har varit bra. Nu skall vi avsluta den med BigBrother Live, klockan 21. Tror att Tenny är den som åker ut ikväll, men vi får se vad som händer. Och vad som står på min agenda imorgon, i min ensamhet, det vet jag inte riktigt än. Tvätta kanske?

Nu skall jag leta upp något gott.
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej