Hej hallå!
Det var änna ett tag sedan jag skrev här
, hela fyra dagar. Orkar ni stå ut och vänta på mina inlägg? :) nejvars, nu är jag här igen.

Midsommar var jättebra och trevlig. Var hemma hos Robert syster hela dagen. Först åt vi lunch, sedan gick vi till stången. Därefter vankades det femkamp och grillning på kvällen. Som avslutning lirade vi bowling på wii. Det var jättetrevligt, verkligen. Jag fick dock hålla mig nykter då jag drog nitlotten om att köra. Så Robert och Sofia var lite i gasen, Sofia var värst! :) Var la hemma runt 1-tiden på natten, efter att vi kört hem Sofia.

Under lördagen och söndagen grejade vi här hemma. Har målat taket vitt i hallen och tapetserat lite. Robert har bilat i betongplattan i badrummet där nere. Så vi har haft full rulle här hemma.

Idag har jag jobbat och skall göra det imorgon med, hela veckan faktiskt.
Nej, nu orkar jag inte mer - Stefan, nu har du något att läsa! Haha :D
Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej