Jag och Robert åkte upp till Herrljunga, Grude, för att besöka min familj och hämta ägg. Vi var la där vid 13-tiden och hade på vägen upp stannat för att köpa med lite fika, på mammas begäran. Min bror hoppar runt på kryckor och det ser riktigt kul ut, vad jag garva åt honom! Min lillasyster hade tydligen kräkts inatt, så hon var la lite hängig men för övrigt mådde de bra. När vi satt däruppe ringde Lina och undra om vi var hemma, för hon och Jocke ville hälsa på och kolla in vårt hus. Så vi drog ifrån Grude vid 15:30 tiden . . . utan ägg, som var själva grejen med resan :)

Väl hemma så panikstädade vi. Såg ut som satan själv hade varit där :) Och det är la inte särskillt trevligt när man skall ha gäster. När Lina och Jocke kom så fick vi visa runt huset och därefter drack vi kaffe och käka lite godis. Jättekul att de kom, och äntligen slipper jag förklara för Lina hur allt ser ut när jag skall berätta något för henne :)

Nu sitter jag här och laddar upp lite bilder på hur huset ser ut inne, för det ville ju du Linnea, men de ligger på facebook för att ladda upp alla här tar hundra år. Robert sitter däruppe och skall kolla in finalen på OS-hockeyn, tror det var USA - Canada som skulle spela?

Imorgon är jag ledig från skolan, men har sagt till på jobbet att jag kan jobba om de behövs. Så jag får la se vad som händer, om inte annat så måste jag verkligen plugga. Och tur är det la att Robert skall jobba imorgon, lite klirr i kassan skadar la inte? Nåja, nu skall jag fokusera på uppladningen av bilderna.

Puss och Kram

1 kommentarer

Anonym

28 Feb 2010 22:46

Tack för besöket! Får ta en "par" middag snart! Pussss

Kommentera

Publiceras ej