Elin om Har fortfarande en inneboende:
Hej, vad har ni för namn till bebisen, hoppas att hon vill komma ut snart:)


Hej :)
Självklart har vi namnförslag, men inget bestämt. Inte mer än ett mellannamn är bestämt. Förslag, från min sida, på förnamn är bl.a. Elvira och Lovalie. Jag gillar dem båda. R gillar mer Elvira. Men ja, han har inte direkt kommit med några förslag heller. Annars gillar jag också Malou, My, Livia, Freia. Men mina toppnamn är som sagt Elvira och Lovalie.

Vi får se vad det är för filur som kommer ut, om den nu tänker komma ut någon gång. Annars får den la heta Skitunge ;)

2 kommentarer

Mathilda Eckersjö

09 May 2012 13:48

Men Carin..Nu glömde du ju det allra finaste namnet..eller det kanske är det som är mellannamnet?? Alltså Britt-Ulla..:)Nu håller vi tummarna för att hon kommer ut snart..Lycka till!

frida

09 May 2012 22:18

Japp de var där !: )



Aha okej :) Aa jag e super nöjd me personal å vårat bb , ja låg där i 3 dagar å dom tog verkligen hand om oss :) Fast vet inte riktigt hur de e nu sen dom gjorde om, kallas ju bb hotellet nu ist, man klarar sej lite mer själv åså utan personalen, fast ska vist vara lyxigare rum me egen tv åså :p



Haha ja, hoppas den lilla tittar ut innan helgen då :P Lycka till :) Jag e lite avis faktiskt, längtar till de e dax för mej själv igen nån gång i framtiden, att föda barn e de häftigaste jag har gjort :p

Kommentera

Publiceras ej