Sitter i detta nu vid köksbordet och äter frukost. Skall snart åka ner till jobbet och köra lite planering. Sådant som man måste göra när man arberar i förskolan, utvecklingssamtal m.m. Jag har lite eld i arslet just nu, måste göra klart alla min utvecklingssamtal innan jag går på föräldraledigt - vilket är fyra veckor kvar.

Är i v.34 nu förresten, och bebisen är fixerad. Eller den var det åtminstone i torsdags när vi var hos Barnmorskan.  Bebisrummet är nästan helt klart nu. Lackning av fönstret en gång till idag och imorgon bankar vi upp fönsterfodret och sen är det klart. Hur skön är inte den känslan då? Superskön! Spjälsängen är redan inställd i rummet, likaså en byrå och skötbord som vi köpte i helgen. För att få den rätta känslan är det bara lite smådetaljer kvar i rummet. Prylar, salvor, blöjor m.m. Ja, vad har man egentligen i ett bebisrum? :/ :) När allt är klart lägger jag upp en bild.

På söndag fyller herr R hela 25 år. Han blir en gamling då, med gråa hår ;) Nejvars. Men jag skall allt fixa en tårta, oavsett om han vill ha kalas eller inte. För så skall det vara på ens födelsedag. Tårta! Och så tycker jag att det är kul och fixa tårta :)

Nu skall jag äta upp min frukost.
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej