Usch, jag är verkligen kass på att hålla min blogg vid liv..
Får skylla på att jag har bättre saker för mig :)

Idag skall jag gå på andra dejten med föräldrakursen och vi skall tala om förlossningen, enligt schemat. Så det skall faktiskt bli ganska kul, och intressant. R kan dock inte följa med. För det första hade han glömt av det, igen. För det andra så har de besiktning på bygget på fredag, vilket innebär att han har eld i röven efter sig för att hinna bli klar. Så jag får snällt gå ensam. Men nästa vecka sa han att han nog kan följa med i alla fall.

Igår fick jag ett sms från Colorama där det stod att våra tapeter har kommit. Hade tänkt åka och hämta dem igår, men jag slutade på jobbet klockan 18:00 och de stängde klockan 18:00. Med andra ord hann jag inte. Däremot hinner jag dit idag, för jag slutar klockan 15:45. Skall dock vänta in R innan, han får faktiskt följa med! Vid 17-tiden kommer min pappa hit, direkt efter jobbet. Han skall hjälpa oss att tapetsera fondväggen. Jag kan annars göra det själv, inga problem. Men känner mig lite osäker när det gäller mönsterpassning.. Då får pappsen hjälpa till.

Torsdag imorgon, vilket innebär att jag jobbar tidigt. Därefter blir det Lina & Alvin-mys på eftermiddagen, innan jag återvänder till arbete för Enhetsråd. Vet dock inte om vi har någon förälder som kommer att delta, och inte vill jag sitta där själv när det inte ens är mitt forum. Men men, vi får se hur det blir.

Nu hoppar jag upp ur sängen, fixa frulle och mig själv och sen drar jag till föräldrakursen och efter det raka vägen till jobbet.


Ha en superbra dag!
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej