Vaknade vid klockan 9:15 av att hemtelefonen ringer. Vänder mig om och vägrar gå upp. Idioterna ringer lääänge. Tillslut lägger de på, äntligen tänkte jag! Vem fasen ringer hem till någon vid den tiden liksom? Då börjar min mobil ringa istället, och idioterna visar sig vara mina föräldrar.. måttligt glad för morgonens väckning svarar jag. "Vadå, vi tänkte att du vaknade tidigare nu när du är gravid?" Svaret var; N E J ! Jaja.. vad är väl en sovmorgon i huset? Lång tråkig, dålig, och alldeles, alldeles u n d e r b a r !

Imorgon skall vi på bio. Ja, sug på den ni! Jag skriver ju aldrig att vi ska på bio, vilket beror på Herr R. Han har stenvägrat i snart fyra år. "Jag tänker inte unna dem pengar - de har stoppat nedladdningen" och allt vad han nu har som förklaring till varför han inte vill gå på bio. MEN! Nu har Hamilton kommit ut på den stora vita duken, med en Persbrandt plus en supertränad kropp. Det vill min herre minsan se. Jag går på vilken biofilm som helst, bara vi kommer iväg på bio så är jag nöjd :) Så imorgon, klockan 18:30, då vet ni vart vi är :)

Idag har vi än inga planer, förutom att försöka lokalisera kattpisset..
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej