Idag var jag uppe med tuppen. Klockan ringde vid 9. Var tvungen att ställa klockan, annars kanske vi sover för länge - igen. Och då hinner vi inte duscha och göra ordning oss för dagen. Vi skall ju på 5-års kalas idag, som sagt. Och ikväll är det bio som gäller :) Så det känns ju bra om man är någorlunda fräsch i alla fall.

R har inte gått upp än. Han är trött, och kanske lite bakis om ni frågar mig. Men frågar man honom lär man inte få det svaret. Han skall jag alldeles strax sparka in i duschen, om han inte självmant gått dit om en stund.. Själv är jag nyduschad, insmord och halvt påklädd. Skall bara fixa håret och ansiktet, så är jag klar. Frulle har jag precis ätit också - men det har inte R. Som sagt, jag skall sparka upp honom ur sängen strax. NU gick han. Skönt, då slipper jag bli aggresiv ;)

För er som undrar, snön ligger kvar här fortfarande - Det hör ju inte direkt till vanligheten.
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej