Mötet med BM gick jättebra. Hon var supernöjd med alla mina prover och mått och sa att allt var perfekt.  Berättade för henne att jag fått höra många gånger att min mage är liten för att vara så "långt" gången. Men enligt henne så är min mage helt enligt kurvan, så den var helt lagom :)

  • Vikt: minus fyra kilo, sen starten och inskrivningsvikten.
  • SF-mått: 25 cm.
  • Blodvärde: 132
  • P-glukos: 6.6 (direkt efter frulle).
  • Blodtryck: 125/65
  • Fosterljud: 153

Allt är i sin ordning

 

R var inte med idag, eftersom att han hade mycket på jobbet. Så jag gick ensam. Det funkade det också, men när jag låg där på britsen och lyssnade på vår bebis hjärta så kunde jag inte sluta tänka på att R inte var med och lyssnade. Jag tyckte lite synd om honom då för att han missade detta. Men som tur är så kommer det fler gånger.

 

UPPDATERING:

Nästa MVC-träff är den 23 februari kl. 16:00. Inte mars som skrevs innan :)

Puss & Kram

1 kommentarer

Alexandra

24 Jan 2012 05:29

Oj ska du först tillbaka i mars? Vad länge du har mellan träffarna! Fast det kanske är olika i olika kommuner. Skönt att allt var bra! :)

Kommentera

Publiceras ej