Har legat i sängen hela dagen faktiskt. Imorgon blir det inte heller jobb. Vill känna mig helt bra innan jag pallrar mig tillbaka bland bacillerna. För går man tillbaka för tidigt och redan har nedsatt imunförsvar (som man faktiskt har när man känner sig kass) så lär jag åka på värre saker. Så som influensa och magsjuka och allt vad det nu heter. Jag tycker det räcker gott och väl med halsont, slem, huvudvärk och pyttelite feber. Så det så. Jag sattsar på att vara back in buisness till fredag.

Nu skall jag pallra mig upp ur sängen för första gången denna dag, typ - förutom de gånger jag varit på toa och fixa nyponsoppa. Jag skall nämligen spana på tv; Halv åtta hos mig och därefter Sveriges mästerkock. Vägrar missa detta. Går däremot inte ner, utan sitter nog i den slitna fotöljen häruppe, framför tjock-tv;en. Sen skall jag pallra mig tillbaka till sängen igen.

Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej