Den här veckan har varit ganska tuff, speciellt med tanke på jobbet och tiderna. I måndags och i tisdags jobbade jag från 8:30 - 17:30 (med lite planering innan jag gick in i barngrupp). Igår jobbade jag i barngrupp från 7:30 - 15:45, därefter APT+möte mellan 17:00 - 21:00 (var hemma 21:30). Idag har jag varit ensam ordinarie på min avdelning. Fick dock hjälp av bästa vikarien och en av de bästa kollegorna på huset. Dock är det jobbigt att "ensam" stå med hela ansvaret för barnguppen (jag vet ju allt som skall vetas, ensam) samtidigt som man har en inskolning. Det gick bra, men tär väldigt väldigt vädligt mycket på krafterna. Och så var det lite små detaljer som gjorde dagen lite jobbigare än vad den egentligen borde ha varit. Men, antar att det är livet på en pinne.

Imorgon jobbar jag mellan 7:30 - 15:45, efter att jag slutat jobbet så åker jag nog en sväng till Lina & Alvin. Om jag inte är helt död efter jobbet vill säga - men jag behöver lite Lina & Alvin-time, så ja, det får nog bli så.

På lördag morgon skall jag och R dra och köpa färg till bebisrummet, för pappa skall komma ner till oss och hjälpa till med målningen av tak och väggar. Fönstret måste ju också målas, har jag ju kommit på. Och pappa skall hjälpa oss att justera dörren, som inte gör som R vill.

Söndagkväll skall spenderas på Vattenpalatset med fina kollegor. Vi skall på damernas afton och bada, basta, bubbla och allt sådant där. Det skall bli så skönt! Speciellt efter denna vecka..

Nu skall jag kolla ikapp mig på Big Brother.

Snart kommer R hem också, som jag längtar efter honom!

Puss & Kram

1 kommentarer

Anonym

23 Feb 2012 18:26

.. Och vi behöver lite Carin tid!

Kommentera

Publiceras ej