Känner mig fortfarande tung i huvudet, är lite snorig och har ont i halsen. Men det är helt klart bättre än igår. Dock har jag ganska ont i mina höfter och har vaknat flera gånger inatt på grund av det. Jag sover alltid på sidan, kanske har det med det att göra och med en kombination av graviditeten och ryggont? Vad vet jag. Ont har jag i alla fall. Kan inte göra så mycket mer än att ta det lugnt och inte belasta höfterna/ryggen för mycket.

Imorgon blir det jobb igen. Kan inte gå här hemma och dra mina ben bakom mig när jag känner mig bättre. Big No! Därför går jag mitt sena pass imorgon; 9:30 - 17:30. Blir nog planering innan också.

Idag skulle min farfar fyllt år, 88 år tror jag. Men han är död sen 1996. Därför skall jag faktiskt dra mig till kyrkogården senare ikväll och tända ett ljus. Ev. kanske jag vågar mig ner till blomsteraffären och köper en blomma till honom också.. Vi får se hur jag känner mig senare. Det stänger ju klockan 18. Så än har jag tid på mig. Annars blir det bara ett ljus.

Nu skall jag försöka plocka undan lite här hemma, i en lugn takt.
Puss & Kram

2 kommentarer

Karolina, gravid i v. 37 ♥

09 Feb 2012 19:56

Hej!

Sv: Vad roligt att ni med skall ha bäbis - grattis!

Din kommer säkert buffa som min när du är i samma vecka som jag är i nu!:)



Tack så mycket för namnförslagen! det är verkligen en helt djungel.

Kram

Karolina, gravid i v. 37 ♥

09 Feb 2012 20:06

Sv: Hehe! Jag ville också ta reda på det i början, jg är nämlien så nyfiken och lite av en kontrollmänniska - Men min sambo peppade mig! Nu är jag väldigt glad över att inte veta. Man är ju så olika :)

Vad skönt att Ni vet och kan fokusera:)

Jaha, Lerum! det är inte så långt härifrån! Bor ni i hus där?

Kommentera

Publiceras ej