Mia om Minus 11 kilo:
Då tycker jag du ska använda tights, det är ingen dyr investering som du kommer kunna använda ett bra tag In i graviditeten:-) Grattis! :-D

Ja Mia, det kanske vore en smart idé? Problemet är la bara att jag troligen kommer frysa arslet av mig om jag bara använder tights :) Men det får jag la ta då. Får spana efter snyggare tights. Och tack för gratulationen :)


Tjenare Hejsan gott folk.
Har nyss duschat och sitter nu nerbäddad i sängen med en handduksturban runt huvudet och håret. Funderar på vad jag skall pracka på mig för kläder idag, och vad jag skall göra mot min hals. Ja, för nu har det varit som så i flera dagar, på morgonen, att jag vaknar med halsont. Och det är inget kul. Av té verkar jag få halsbränna, så det är uteslutet. Halstabletter, jovisst, men helt ärligt - hjälper det ens? Jag har nog aldrig tyckt det i alla fall.

Idag börjar jag jobba klockan 10 - 17:30. Så det är en lång dag, åtminstonde känns den lång eftersom att man är där när det är kolsvart på eftermiddagen. Det är inte kul. Skall ha något megamöte idag också som jag inte vet vad det handlar om. Spännande.

Igår kände jag mig grymt svullen och gravid. Tog en bild och jämförde med förra veckans - och ja! Man såg skillnad! Fast jag vet ju inte om det beror på att magen var svullen och det var kväll när vi tog bilden igår, eller om det faktiskt är så att magen vuxit så mycket på några dagar?  Skumt det där. Men på måndag skall vi göra vårt RUL. Det längtar jag faktiskt till :) Gör inte ni det?

Hade varit kul att få veta vad alla andra tror att det blir för bebis!

Nu blir det kläder, macka och jobb.
Puss & Kram








4 kommentarer

mathilda

30 Nov 2011 09:59

Åhh så spännande med ultraljud..:)

Magen kan vara lite större under kvällarna än under dagen. Har fått för mig att det blir en liten kille, fast jag lyckas ju alltid ha fel :)

kram kram

Linnea

30 Nov 2011 10:03

Hej Carin! Du har säkert redan tänkt på det, men en hårsnodd kommer man långt med. Alltså knäpper byxorna med en hårsnodd. Sen vet jag att hm har haft som en tub att sätta över magen, köper man en tight strl så sitter byxorna uppe ordentligt. Dessutom så slipper man glipan mellan tröjan och byxan. Kram på dig!

Anna C

30 Nov 2011 11:00

Hej min vän!

Fint att du blivit smal på kuppen :) Inte alla som har sån tur! hihi.

Längtar tills vi ses!

Jag tror på en... hmm... pojke!

Vild gissning haha.



Massa kramar från Anna

Sofia med S

30 Nov 2011 13:42

tror på en hane ja... =)

Kommentera

Publiceras ej