Hej & Gomorron
Nu var det säkert över en månad sedan jag skrev här. Känns lite kasst från min sida, men samtidigt har jag faktiskt inte haft något vettigt att tala om. Eller ja, jag har fått fastanställning på jobbet i alla fall. Så det känns ju grymt bra att veta vart man skall ta vägen efter sommaren. Semester har jag vecka 29 - 31. Tre veckor alltså. Helt okey för min del. Vet ju inte riktigt hur det funkar för mig, om jag redan har fem veckor att använda eller inte. Och har jag det, så har jag två veckor kvar att ta ut. Och det är ju bra att ha. Vecka 29 spenderar vi ute på Gullholmen i alla fall.

Har lite ont i halsen idag. Därför dricker jag te nu. I hopp om att det skall försvinna. Skall strax göra ordning mitt hår och sedan gå till en lektplats och möta upp min avdelning. Innan måstejag dock packa min "Zumba-väska" inför ikväll. Vi tränar nämligen Zumba på jobbet på kvällarna, när barnen har gått hem. Det är ju görbra! Tycker åtminstone vi :)

Ni märker la om det dyker upp något mer inlägg här snart, eller inte.

Ha det gött!
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej