& en liten blåsa på tungan

Började jobbet klockan 7:30 imorses och kom hem klockan 20:30. En mycket lång dag på jobbet alltså. Har haft mitt sista utv.samtal idag också, så nu kan jag ta semester från det med gott samvete. Har även spenderat fem timmar till att renovera ett rum som till hösten blir ett sagorum. Det var illgult, typ bad-anke-gult på väggarna, medans det nu är en väldigt mjuk, lugn och harmonisk grön ton på väggarna. Mycket bättre. Så jag har spenderat alla mina planeringstimmar för denna vecka, på en dag. Så ja. Ni förstår la att jag är trött och mörbultad i kroppen? Fy fasen alltså. Men skall det bli fint får man lida pin, eller hur sa man nu igen? :)

Imorgon är det Zumba egentligen, men mår min kropp som den gör nu, imorgon, då kan jag säga på en gång att jag hoppar det träningspasset....


Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej