Åh vad jag är trött i kroppen! Fyfasen alltså. Efter att ha spenderat hela lördagen som flyttgubbe för Lina, och fått träningsvärk som heter duga, och måla om ett helt rum på jobbet, det känns. Jag är så mör i kroppen att jag är rädd för att jag kommer orka noll komma noll noll imorgon. Den som lever får la se.. Det vart i alla fall väldigt fint och fräscht på jobbet. Snällt av vissa föräldrar som ställer upp och hjälper oss att måla om.

Denna veckan blir det mycket. Imorgon är det storstädning som gäller, för på onsdag, innan jag börjar jobba, skall huset värderas om, inför omläggningen av lånen. Jag skall dessutom få "köpa" in mig på lånen också, så då kommer jag stå som ägare till huset också. 50/50 kommer vi äga av huset.

På onsdagkväll skall jag dansa Zumba på jobbet. Vi är ett gäng kollegor som dansar Zumba tillsammans i våra lokaler. En av oss har en Zumbaskiva, så då sätter vi på den via projektorn och kör. Detta hade vi tänkt göra 1-3 ggr i veckan. Perfekt.

Nu skall jag kolla på Big Brother.
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej