I godan ro står jag i duschen och filisoferar. Jag hoppar ur duschen och torkar mig, och då upptäcker jag att Robert springer fram och tillbaka, in och ut. Vet ni vad? Han fick skrapa rutorna på bilen rena från is. Hörde ni vad jag sa, skrapa rutorna - i september! S j u k t ! Inte okey, inte någonstans. Så jag springer bort till sovrummet och kollar temperaturen utomhus; 0,5 grader plus. Hallå, vad fasen hände där egentligen?! Vad har jag missat? Då har det garanterat varit under nollan inatt, i september. Usch.

Har ont i halsen också, otrevligt. Det är säkert Linas fel eftersom jag pratade med henne i telefon igår kväll. Tack! :) Eller så kan det vara barnen på VFU:n? Vem vet - ont i halsen har jag i alla fall. Tråkigt om jag blir sjuk, inte okey.

Idag är det skoljogg dessutom, i kylan. Det är en snittslad bana som man går med sin grupp med barn, det skall nog gå fint.

Te skall jag dricka nu.
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej