Jonas om Barnvakter:
Är ingen skitbil, den är bara gammal. Så det är med gammalt, billigt att köpa och billigt att laga. Om man nu kan laga själv dvs verkstad är inte gratis


Svar; Nej, det är ingen skitbil det vet jag. Men man blir så irriterad när man nyss lagat avgassystemet och så går det sönder på ett annat ställe några veckor senare. Klart vi kan laga det själva, det är inga problem. Problemet är dock bara att vi måste fixa en svetts osv. Men annars är det inga problem alls. Har en händig pojkvän och pappa, så det fixar dem. Men inte just nu...


Bella om Barnvakter:
När ska ni skaffa barn? Ni hade blivit kanon bra föräldar säkert :)

Svar; Ja, när skall vi skaffa barn? Jag har planer på att skaffa det när jag är klar med skolan, lärarprogrammet. Vilket jag är i januari 2011. Sen måste jag skaffa mig ett arbete innan också, men vi sattsar på år 2011 som ett år för vårt första barn :)

Tack för kommentarerna :)

1 kommentarer

Sofia

30 May 2010 12:32

Hihi, en liten baaabis jag vill ha!!

Kommentera

Publiceras ej