Igår åkte lilla fröken hem till sina föräldrar. Och vet ni vad hon sa till oss? Jo, att det bara var och ring så fick vi ta henne. Det skulle de inte ha sagt! Haha. Nu kommer jag vilja ha henne varje helg ;) Nejvars, men i sommar tänker jag absolut låna henne!

Lilla fröken fullt påklädd ute på vår tomt

Robert fixade med bilen igår, han gjorde någon egen konstruktion av vår torkvinda (Tack Sofia för att du sa vad det hette, efter min 2-dagars-blackout), så nu är den 5 cm kortare.. Nåja, det är ju ändå inte han som hänger upp tvätten. Dock vart det inte helt bra, det vibrerar fortfarande, men det är för att det inte är riktigt stabilt säger Robert. Vad vet jag? Den är störd i alla fall, och Robert vill absolut inte köra med den till jobbet när den krånglar, så vi har lånat Skodan - igen. Som alltid. Så får vi se hur vi löser detta med lilla golfen.

Började skriva på tentan idag också, den skall vara inne på fredag. Men jag skall jobba på onsdag och torsdag, och på fredag tar min lillasyster studenten. Så måste skriva så mycket som jag bara kan idag och imorgon, och så får jag slipa på onsdag och torsdag. Det gäller bara att komma in i ett flow, för då går det snabbt. Idag har jag i alla fall lagt upp hela layouten och skrivit klart inledning, metod, syfte och en av punkterna. Så har tre punkter kvar :)

Nej, nu skall jag fixa lite kaffe och äta en fralla.
Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej