Imorgon får man ha sommardäcken på bilen igen, men vi satte på våra idag - vi skall ändå ingenstans. Däremot fick vi inte loss ett av vinterdäcken. Vi har sparkat på det, tagit massa medel på det, bromsat i fart med bilen, vickat på det, slagit på det. Men inget hjälper. Så just nu har vi tre sommardäck på och ett vinterdäck. Något irriterande faktiskt, skit surt. Men men. Om inte annat så kan säkert min pappa fixa det där, så vi kanske åker upp till Herrljunga imorgon så får han se om han kan hjälpa oss. Det är dessutom bättre att göra det i garaget med riktiga verktyg än att sitta ute i regnet som Robert (och jag) har gjort idag.

Nu dricker jag kaffe och skall snart gå över till brödbaket. Vi har inget bröd alls hemma just nu, så det är lagom kul. Känns lite fattigt till kaffet när man itne har något alls att äta till, när man är hungrig. Kanske dax att fundera på middag också - vad vet jag?

Huvudvärken som jag hade förut, den kommer och går. Jävla skit. Tror på en kombination av dåligt väder (då jag får huvudvärk vid väderomslag) och förkyldning som inte har släppt. Men det är bara till att knarka ipren och se glad ut, typ.

Brödet var det!
Puss och Kram

PS; Jag lägger upp bilder på brödet senare, så att ni tror på mitt brödbak :)

Kommentera

Publiceras ej