Vaknade med ett ryck imorses, av att min mobil ringde. Det var Anna som ville att jag skull följa med henne på promenad, men jag var inte riktigt i form för det, om vi säger så. Det var väldigt yrt och trött imorses, inte världens bästa morgon :)

Sen drog jag på mig mina utekläder och stövlar för att skyffla undan snö från vår veranda. Jag vill att den skall torka upp fort så att jag kan börja sitta där varma och soliga dagar. Längtar så förbannat till sommaren nu!

Och eftersom att detta är en bakis dag vart jag fruktansvärt sugen på cola, så Robert fick helt enkelt sätta sig i bilen och köra ner mig till Netto för lite matshopping.

Vid 15:30 skall mina föräldra dyka upp, de skulle tydligen till en släkting idag och fira honom lite. Men innan så skulle de stanna hos oss en stund. Så jag skall snart slå dem en pling för att stämma av lite mer vart de är, så att jag kan brygga lite kaffe. Åh, kaffe, jag längtar efter kaffe nu. KOFFEIN! ♥

Förresten, vi har köpt en bil nu. Tänkte bara meddela det åt er som inte visste det än :) En svart VW Golf III -96. Det är min lilla pärla, Bettan :) Robert har "stylat" om den lite, ändrat sätesöverdrag, pedaler osv. Så nu är den svart/rosa innuti. Så söt så :)

Nej, kaffebryggan kallar.
Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej