Har nyss avnjutit en fruktansvärt god nyårsmiddag med min man. Enchiladas med en sallad. Fruktansvärt gott, mums! Hade dukat upp jättefint, det kändes nästan som om man vore på något superdyrt ställe. Det  tog jag kort på, tog också kort på maten - dock kom jag på det när man börjat äta..









De vegetariska Enchiladasen, mina - med linssås i



Roberts Enchiladas - med nötfärs i


Kom tyvärr inte på någon efterrätt som jag ville ha tills idag.
Så det fick bli en "Kalaskrans" från ICA MAXI och kaffe, men det tar vi senare. Det blir perfekt. Några cider därimellan, och man är ändå glad i hatten ;)

Vid klockan 23 skall vi höra av oss till Sofia & Olle. Så får vi se vart vi skall ses för att spana in alla fyrverkerier. Om man nu kommer se några? Det blåser ganska kraftig ute, man kan höra hur det viner i knutarna ibland. Och varmt är det också, runt 1+ grad. Så vi får väl se om man kan se några raketer, eller om det är för dåligt väder för det. Men, det är i alla fall trevligt att kunna fira tolv-slaget med människor man tycker om :)

Hoppas Du också har/har haft en fin nyårsafton.
Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej