Ibland tryter verkligen minnet, kan det bero på min hög ålder? Skulle åka förbi kontoret och lämna in min timrapport, men minnet sviktade och jag glömde. Irriterande! Måste komma ihåg att lämna den antingen imorgon eller på torsdag. Viktigt! Annars får jag ju inte mina pengar, och dem vill jag ju gärna ha.

Har varit inne på Bokia i Allum och köpt block och överstrykningspennor. Så nu är jag fit for fight för skolan, det är allt jag behöver :) Så imorgon startar jag med kaffe, macka och yoghurt - en stadig frulle för att orka med en heldag på skolan. Och så har jag med mig lunch, hur grymt är inte det? Woho säger jag!

Stannade hos familjen Andersson i Kortedala förut. Lite kaffe och äpplekaka, och lite socialt. Perfekt.

Nu skall jag dricka upp min cider och sen skall jag göra ordning mig för kvällen, lite ta-hand-om-mig-själv-kväll kanske?
Ja!
Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej