Sitter här i min ensamhet och käkar frukost framför datorn. Läser alltid "tidningen" på morgonen; Aftonbladet, Göteborgs-Posten och Lerums tidning. Inte för att det alltid är intressant, men man måste ju hålla sig uppdaterad :) Sen tycker jag att det är mer miljövänligt att inte köpa hem en massa dags-tidningar för att kunna läsa på morgonen när man kan läsa på datorn.

Idag är det dessutom valborg. Är det någon mer än jag som har total missat det? tydligen inte. Vi skall inte göra något speciellt alls. Gå upp till brasan vill jag göra i alla fall, finns alltid massa folk där som man kan hälsa på. Vi tänkte även kolla på filmen Blood Dimond (hur stavas det??) som vi spelade in igår på vår boxer. Skönt att man kan göra så på Boxer, så slipper man missa. Filmen i sig skall tydligen vara jättebra och det säger Robert också - han har sett den. Däremot skall den vara ganska äcklig i vissa scener? Men det är inte jag känslig för.

Vad skall du göra på ikväll, på valborg?

Nu skall jag till min VFU, idag känner jag mig helt frisk igen!
Puss och Kram

1 kommentarer

Mormor

30 Apr 2010 09:54

Hej

Jag ser att vi åt visst frukost samtidigt fast med ett visst avstånd emellan oss. Synd, annars kunde jag bjudit dig på min frukost.

Det är som sagt valborg, och vi ska inte göra något särskillt. Morfar började jobba vid 3 i natt och är nog lagom mör då han kommer hem. Kanske brasan och lite god mat. Sedan blir det nog nattavara. Hoppas ni får en trevlig kväll. Kram

Kommentera

Publiceras ej