Jag förstår inte hur jag kan vara så fruktansvärt trött? Igår gick jag hem tidigare från skolan för att jag bara gäspade hela tiden och för att det kändes som om ögonen gick i kors. Väl hemma satt jag och pluggade och drack kaffe, så jag fick ganska mycket gjort. Men jag var jättetrött hela kvällen.

Vi la oss i sängen vid 23-tiden och kollade på Mysteriet på Greveholm, jag såg två anvsnitt sen  sov jag som en stock! Så jag somnade strax innan 23:30.

Robert ringde mig nu klockan 8 och sa att jag skulle vakna, min mobil skulle ringa då också, men när vi lagt på, så somnade jag igen och vaknade nu. . .  Och jag som hatar att sova till 10! Det känns som om jag sovit bort hela dagen och att allt blir konstigt. Blä!

Jag skall i alla fall upp nu och fixa lite kaffe och plugga. Så kul skall jag ha det.

3 kommentarer

Anna

18 Nov 2009 20:48

Kommer säkert bli mycket bättre nu när du knaprar fisk =) Kram på dig kompis

thea

19 Nov 2009 22:13

åh mysteriet på greveholm, gud va mysigt!

Morfar

19 Nov 2009 22:18

Men Carin, du måste lägga dig tidigare på kvällen, då blir du piggare på morgonen.

Kommentera

Publiceras ej